tickersانٹر نیشنلانٹرٹینمنٹبلاگ

بالی وڈ کی وہ فلمیں جن کا شائقین کو نئے سال میں بےچینی سے انتظار رہے گا؟

نئے سال کے دستک دیتے ہی انڈین فلم انڈسٹری میں امید کی ایک نئی کرن بھی اُبھر رہی ہے کیونکہ کووڈ 19 وبا کی وجہ سے گذشتہ سال کے بیشتر حصے میں سینما تھیٹرز بند رہے ہیں۔

تاہم رواں برس کے آغاز میں ہی کورونا کی نئی قسم اومیکرون کی وجہ سے کووڈ کی تیسری لہر کا خطرہ بھی سر پر منڈلا رہا ہے اور انڈیا کی کئی ریاستوں میں نئی پابندیاں عائد کی جا رہی ہیں لیکن صحت ماہرین اسے ڈیلٹا قسم سے کم خطرناک قرار دیتے ہیں۔

اِسی امید کے ساتھ انڈین فلم انڈسٹری بھی آہستہ آہستہ اپنی پرانی رفتار پکڑنے کی کوششوں میں مصروف ہے۔

رواں سال کئی فلمیں ریلیز ہونے جا رہی ہیں۔ آئیے آپ کو ان بڑی فلموں کے بارے میں بتاتے ہیں، جن کی ریلیز کا شائقین کو بے صبری سے انتظار رہے گا۔ تو بات شروع کرتے ہیں سپر سٹارز کی فلموں سے۔

عامر خان چار سال بعد سکرین پر نظر آئیں گے

تقریباً چار سال کے وقفے کے بعد عامر خان اپنی نئی فلم ’لال سنگھ چڈھا‘ میں نظر آئیں گے جو کہ ہالی وڈ فلم ’فارسٹ گمپ‘ کا انڈین ورژن ہے۔

فلم میں عامر خان ایک سکھ شخص کے کردار میں نظر آئیں گے۔ کورونا وبا کی وجہ سے اس فلم کی ریلیز میں ایک سال کی تاخیر ہوئی ہے۔

ادویت چندن کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم لال سنگھ چڈھا میں کرینہ کپور بھی اہم کردار میں نظر آئیں گی۔ یہ فلم 14 اپریل 2022 کو ریلیز ہو گی۔

اکشے کمار کی چار فلمیں ریلیز کی منتظر

ہر سال چار فلمیں بنانے والے اکشے کمار سنہ 2022 میں بھی چار فلموں کے ساتھ تیار ہیں۔

ان میں تاریخی کرداروں پر مبنی ’پرتھوی راج چوہان‘ 21 جنوری 2022 کو ریلیز ہونے والی ہے۔ ہدایتکار آنند ایل رائے کے ساتھ اکشے کمار کی فلم ’رکشا بندھن‘ 11 اگست 2022 کو ریلیز ہو گی۔

ہندوؤں کے معروف تہوار دیوالی کے موقع پر اکشے کمار کی فلم ’رام سیتو‘ ریلیز کی جائے گی، جس میں اُن کے ساتھ جیکولن فرنینڈس اور نصرت بھروچا نظر آئیں گی۔

اکشے کمار کی چوتھی فلم ’او مائی گاڈ 2‘ ہو گی جو ’او مائی گاڈ‘ کا سیکوئل ہے۔ پنکج ترپاٹھی اس میں اہم کردار میں نظر آئیں گے۔

کھیل پر مبنی فلم میدان میں اجے دیوگن مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں

اجے دیوگن، راجامولی کی فلم آر آر آر میں

فلم ’باہوبلی‘ کی زبردست کامیابی کے بعد ہدایت کار ایس ایس راجامولی اپنی اگلی فلم ’آر آر آر‘ لے کر آ رہے ہیں۔ اس میں جونیئر این ٹی آر، رام چرن، عالیہ بھٹ اور اجے دیوگن مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔

یہ پین انڈیا فلم سال کے پہلے جمعہ کو ریلیز ہونے والی تھی۔ لیکن اب اس کی ریلیز کو کووڈ کی نئی قسم اومیکرون کے خطرے کے تحت ملتوی کر دیا گیا ہے۔ تاہم فلم کی نئی ریلیز کی تاریخ کا ابھی اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

دوسری جانب اجے دیوگن کا سپورٹس ڈرامہ ’میدان‘ تین جون 2022 کو ریلیز ہو گا۔

اجے دیوگن کی اندرا کمار کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’تھینک گاڈ‘ 29 جولائی 2022 کو ریلیز ہونے والی ہے۔ اس فلم میں سدھارتھ ملہوترا اور راکل پریت اُن کے ساتھ نظر آئیں گے۔

امیتابھ بچن کئی فلموں میں نظر آئيں گے

امیتابھ بچن بھی کئی فلموں میں نظر آئیں گے

امیتابھ بچن جنھیں ’صدی کا سپر ہیرو‘ کہا جاتا ہے وہ آج بھی انڈسٹری کے مصروف ترین اداکاروں میں سے ایک ہیں۔ رواں سال ان کی کئی فلمیں ریلیز ہوں گی۔

ان میں بہت زیادہ مباحثے میں رہنے والی سائنس فکشن فلم ’براہمستر‘ بھی شامل ہے، جس میں وہ رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ کے ساتھ نظر آئیں گے۔ یہ فلم نو ستمبر 2022 کو ریلیز ہو گی۔

امیتابھ بچن ’جھنڈ‘ میں ہدایت کار ناگراج منجولے کے ساتھ نظر آئیں گے، جو مراٹھی فلم ’سیراٹ‘ کی وجہ سے خاصے مقبول ہوئے تھے۔

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close