انٹر نیشنل

چین کیساتھ سرحد پر صورتحال کشیدہ اور خطرناک ہے : بھارتی آرمی چیف

نئی دہلی: (گرین نیوز) بھارتی فوج کے سربراہ جنرل منوج نروانے کا کہنا ہے کہ چین کے ساتھ سرحد پر صورتِ حال کشیدہ اورخطرناک ہے۔

تفصیلات کے مطابق لداخ کے معاملے پر بھارت اور چین کے درمیان کشیدگی کے بعد ہندوستان کی عسکری قیادت گو مگوں کی شکار ہو گئی، چیف آف ڈیفنس سٹاف بپن راوت اور موجودہ آرمی چیف جنرل منوج مکنڈ نروانے کے بیانات نے بھارتی تیاری کو آشکار کر دیا۔

رواں سال مئی سے شروع ہونے والی بھارت اور چین کی کشیدگی کے بعد صورتحال گھمبیر ہوتی جا رہی ہے، جون کے مہینے میں کشیدگی بڑھی تو دونوں ممالک کی فوج آمنے سامنے ہوئیں جس کے بعد بھارتی فوج کے کرنل سمیت 20 فوجیوں کو چین کی پیپلز لبریشن آرمی نے موت کے گھاٹ اُتار دیا۔

اسی دوران بھارت اور چین کی عسکری قیادت کے درمیان لداخ کے معاملے پر کافی مذاکرات ہوئے جو تاحال ناکام ہو چکے ہیں، اسی دوران بھارتی میڈیا میں خبریں آئیں کہ دونوں ممالک کے درمیان ایک جگہ پر معاہدہ ہوا ہے، جس کے باعث دونوں ممالک کی افواج اپنی موجودہ جگہ سے دو دو کلو میٹر پیچھے ہٹ جائیں گی۔ اس معاہدے کو بھارتی عوام شکست سے تعبیر کرنے لگے تھے، کیونکہ لداخ کی لڑائی کے دوران چین کی پیپلز لبریشن آرمی وادی گلوان کے سٹرٹیجک حصہ پر پہنچ چکی تھی اور متعدد علاقوں پر قبضہ کر لیا تھا۔

گزشتہ ہفتے بھی خبریں سامنے آئیں تھی کہ چین اور بھارت کی فوج کے درمیان لڑائی ہوئی تھی، عرب خبر رساں ادارے ’الجزیرہ‘ نے اپنی رپورٹ میں بتایا تھا کہ لڑائی کے دوران بھارتی تبت فوج کا کمانڈو ہلاک ہو گیا جس کی تصدیق مقامی سیاستدان نے بھی کی تھی۔

بھارتی فوج نے پیر کو جاری بیان میں دعویٰ کیا تھا کہ چین کی پیپلز لبریشن آرمی (پی ایل اے) نے ہفتے کو لداخ کی پیانگونگ تسو جھیل کے جنوبی کنارے سے سرحدی حد بندی کی خلاف ورزی کی کوشش کی۔

چین کی وزارتِ خارجہ کے ترجمان ژاؤ لی جیان نے پریس بریفنگ کے دوران بھارت کے دعوے کی تردید کرتے ہوئے کہا تھا کہ چینی افواج لائن آف ایکچوئل کنٹرول کی مکمل پاسداری کر رہی ہیں اور اسے کبھی عبور نہیں کیا گیا۔

اسی دوران بھارتی چیف آف ڈیفنس سٹاف جنرل بپن راوت متعدد بار کہہ چکے ہیں کہ بھارت جنگ کے لیے تیار ہے، تاہم کچھ ہفتوں کے دوران سے بھارت کے موجودہ آرمی چیف جنرل منوج مکنڈ نروانے لڑائی کے بجائے مذاکرات کو ترجیح دے رہے ہیں۔

امریکی خبر رساں ادارے کے مطابق بھارت کی فوج کے سربراہ جنرل منوج نروانے کا کہنا ہے کہ چین کے ساتھ سرحد پر صورتِ حال خطرناک ہے تاہم مذاکرات کے ذریعے سرحدی کشیدگی کا خاتمہ کیا جا سکتا ہے۔

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close